Japońskie koraliki Toho to jakość znana na całym świecie. Te proste japońskie koraliki słyną nie tylko z najbogatszej gamy kolorystycznej, ale także nie mają sobie równych na świecie pod względem liczby wzorów i kształtów. TOHO, oznacza w języku japońskim „wschodni skarb”, nazwa ta wiernie odzwierciedla jakość i wysoką klasę koralików ze szkła.
Firma TOHO Beads powstała w drugiej połowie XX wieku, w pobliżu Hiroszimy, która do tragicznych wydarzeń 1945 roku była jednym z największych ośrodków przemysłowych w Japonii. W Kraju Kwitnącej Wiśni nie ma długich tradycji w produkcji koralików, ale nienaganna, japońska jakość spowodowała, że koraliki TOHO są uznawane za najlepsze w na świecie, również przez konkurencję z Europy.
Koraliki marki TOHO wyróżniają się od innych relatywnie dużym otworem. Poszerza to zdecydowanie możliwości wykorzystania ich w hafcie oraz do produkcji biżuterii hand made. Dzięki swojej budowie każdy koralik ma mniejszą wagę, zatem więcej sztuk mieści się w kilogramie. Koraliki TOHO idealnie nadają się do tworzenia biżuterii w różnych technikach. Równie pięknie prezentuje się w hafcie, tkaniu mozaiki, dzianiu itp. Koraliki TOHO wyróżnia ogromna ilość kolorów, idealny kształt oraz różnorodność powłok.
Oprócz wymienionych koraliki TOHO do biżuterii handmade charakteryzuje:
Koraliki TOHO są nieco droższe od innych na rynku, ale jakość i praca z nimi jest niezwykle przyjemna. Wykonane prace wznoszą się na nowy poziom jakości i zdecydowanie uzasadniają inwestycję w perfekcyjne koraliki z Japonii.
Coroczny katalog TOHO zawiera około 5000 pozycji różnych produktów oraz innowacyjnej kolorystyki. Rękodzieła wykonane z koralików japońskich są bardzo lekkie zarówno wizualnie, jak i w dosłownym tego słowa znaczeniu. Dlatego japoński koralik to prawdziwy król biżuterii. Koraliki TOHO do biżuterii handmade są po prostu stworzone dla tego każdy, kto pracuje na japońskich drobiazgach, tworzy prawdziwe arcydzieła. Koraliki japońskie idealnie nadają się do tworzenia grubych, wzorzystych naszyjników z haftowanym wzorem. Dodatkowym atutem TOHO jest to, że metalizowane koraliki są odporne na ścieranie, dzięki czemu nasze oko długo może cieszyć się ich blaskiem.
Promowanie marki jest kluczowym aspektem strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa. W erze cyfrowej, gdzie dominują ekrany…
Panele laminowane cieszą się ogromną popularnością ze względu na swoją estetykę, trwałość i łatwość montażu.…
W obliczu rosnących problemów związanych z zarządzaniem odpadami oraz ich wpływem na środowisko, kwestia odpowiedniej…
Gruzja, kraj leżący na granicy Europy i Azji, coraz częściej przyciąga uwagę osób poszukujących alternatywnych…
Pizzerie to miejsca, które zdobyły serca i żołądki ludzi na całym świecie. Jednakże, w morzu…
W dzisiejszym szybkim tempie życia, profesjonalny przewóz osób staje się coraz bardziej istotny. W miastach…