Promocja firmy może odbywać się na wiele różnych sposobów. Owszem, zakrojone na szeroką skalę kampanie marketingowe są skuteczne. Pamiętać należy jednak, że sukces powinien być budowany od podstaw. Jedną z najbardziej powszechnych form promowania firmy jest stworzenie odzieży z jej logotypem. O czym warto pamiętać podczas jej projektowania? Podpowiadamy.
Logo krawieckie – jak go zaprojektować?
Projektowanie ubrań otwiera przed nami całą gamę możliwości. Na odzieży zamieścić można wszystko – nazwę firmy, jej logo, a także dowolną grafikę. Elementy te mogą mieć dowolny rozmiar i zostać zamieszczone w wybranym przez nas miejscu. Wcale nie musi być to przód lub tył koszulki. Może być to np. rękaw lub kołnierzyk. Na tym właśnie polega cała przyjemność z projektowania – mamy możliwość stworzenia własnego, unikatowego projektu.
Logo krawieckie powinno dobrze komponować się z odcieniem koszulki, bowiem najważniejsza jest perfekcyjna widoczność. W sytuacji, gdy mamy do czynienia z białym logiem, najlepszym wyborem będą ciemne barwy odzieży. I na odwrót – ciemny logotyp to jaśniejszy odcień ubrania. Zwrócić uwagę należy także na wielkość znaku. Zależy ona od naszych osobistych preferencji i tego jak bardzo chcemy eksponować nasz znak towarowy.
Logo krawieckie – dlaczego warto na nie postawić?
Zalet zamieszczenia logotypu swojej firmy na odzieży jest bardzo dużo. Najważniejszą z nich jest możliwość wypromowania własnej marki. Zamieszczony na koszulce emblemat rzuca się w oczy, a osoby, które często mają okazję go widzieć szybko zapamiętają logo, a także zidentyfikują się z marką. Na wypuszczenie serii ubrań z własnym znakiem decyduje się bardzo wiele firm.
Każdy producent akcesoriów krawieckich powinien posiadać w swojej ofercie usługę wykonania loga krawieckiego. Istnieje bardzo wiele sposobów, za pomocą których może zostać ono stworzone. Popularnością cieszą się materiałowe naszywki, jednak mogą występować one także w formie skórzanej. Często spotkać możemy także metalowe blaszki. Dobór formy zależy od naszych preferencji.
Leave a Reply