Pudełka reklamowe – co wybrać i gdzie je zamówić?

pudelka

Właściwe opakowanie dla produktu nie tylko może zabezpieczyć go przed uszkodzeniem na czas transportu i przechowania, ale także nadać mu niebanalny wygląd. Jakie pudełka reklamowe warto wybrać dla swoich produktów? Gdzie można je zamówić?

Czym są pudełka reklamowe?

Pod pojęciem pudełka reklamowego znajduje się rodzaj opakowania, które spełnia funkcje reklamowe. Oznacza to, że cechuje się ono odpowiednim wykończeniem, które pozwala na skuteczniejsze promowanie firmy.

Do kategorii pudełek reklamowych można zaliczyć pełną gamę opakowań, w tym opakowania stosowane do jednostkowych produktów, opakowania używane przez sklepy internetowe, które dzięki nim mogą wtedy dostarczać produkty do klientów. Występują w różnych wielkościach i formatach, mogą być zamykane na różne sposoby.

Pudełka reklamowe – co wybrać?

Profesjonalny producent pudełek reklamowych może zaoferować swoim klientom szeroką gamę opakowań na produkty. Na jakie rodzaje opakowań warto się zdecydować?

1. Dobór pudełka do zawartości

Pierwszym krokiem jest wybranie właściwego rodzaju pudełka do zawartości. Pod tym kątem należy przede wszystkim dopasować go do jego wymiarów oraz stopnia ochrony, jaki należy zapewnić produktom.

2. Materiały do produkcji pudełka

Drugim ważnym czynnikiem jest dobranie pudełka pod kątem materiałów. Zwykle producent pudełek reklamowych może zaoferować swoim klientom dostęp do różnych typów materiałów, w tym tektur o różnych grubościach – litych i falistych, tworzyw sztucznych, które także służą do wykonania pudełek.

3. Zamknięcie pudełka

Pudełko na produkt może być zamykane na różne sposoby, co także wpływa na jego wygląd i funkcjonalność. Gdy pudełko ma wyglądać bardziej elegancko, warto zdecydować się na to wyposażone w dekoracyjną klapkę. Najtańsze pudełka przeznaczone są do klejenia taśmami.

4. Nadruk na pudełku

Aby pudełko mogło pełnić funkcję reklamową, powinno być ono odpowiednio spersonalizowane. W tym celu wykonuje się nadruki. Zazwyczaj na pudełku umieszczane jest logo, ale mogą być to też inne informacje, na przykład zdjęcie produktu, informacje na jego temat, informacje marketingowe.

5. Uszlachetnienie pudełka

Ponadto, aby pudełko mogło wyglądać estetycznie, może być ono również odpowiednio uszlachetnione. Producent pudełek reklamowych może zaproponować klientom różne warianty uszlachetniania swoich wyrobów, na przykład poprzez wykonanie na nich foliowania, złocenia, tłoczenia.

Pudełka reklamowe można zakupić obecnie w wielu drukarniach. Są one oferowane również za pośrednictwem internetu.